Výměna a vrácení
- Něco nesedlo a potřebuje některé kousky vyměnit?
- Objednali jste více kusů na vyzkoušení a necháváte si jen ty padnoucí?
- Vybrali jste si prostě jiné zboží nebo to doma "neprošlo"?
Máte 30 dnů na vyzkoušení
- Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení zboží a to bez udání důvodu
- Přesto budeme rádi, když nám řeknete, proč zboží vracíte, abychom to mohli na příště vylepšit.
Dejte nám vědět, až pak zašlete zboží
- Prosíme Vás, abyste nás nejprve kontaktovali a domluvili s námi detaily vrácení zboží.
Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu
- Velmi nám usnadníte práci, když zboží zašlete zpět nejlépe tak, jak jste jej obdrželi.
- Využití starého obalu je také ekologické řešení. Za to Vám předem děkujeme.
Kam balíček poslat
- Pošlete přes Zásilkovnu - odnesete na nejbližší pobočku
- Zvolte naši oblíbenou pobočku Gate4Kids, Kamýcká 241, Praha 6 (ID: 6242)
- Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
- zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
- přepravu platíte Vy
Výměna je ZDARMA
- První výměna zboží přes Zásilkovnu je ZDARMA (dopravu k Vám hradíme my)
- Při vrácení celé objednávky obdržíte celou částku, kterou jste platili.
- Pouze v případě, nedosahuje-li částečně vrácená objednávka na výhodu původního poštovného zdarma, bude Vám poštovné vůči vraceným položkám vyúčtováno.
Peníze vrátíme zpět stejnou cestou, jakou jste zaplatili
- Jakmile k nám zboží dorazí, vše zkontrolujeme a peníze zašleme co nejdříve zpět na stejný účet, ze kterého byla objednávka uhrazena
- Máme na to 14 dní, ale nebudeme Vás zbytečně zdržovat
Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět.
Podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a také v Obchodních podmínkách.