Výměna a vrácení

  • Něco nesedlo a potřebuje některé kousky vyměnit?
  • Objednali jste více kusů na vyzkoušení a necháváte si jen ty padnoucí?
  • Vybrali jste si prostě jiné zboží nebo to doma "neprošlo"?

Máte 30 dnů na vyzkoušení

  • Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení zboží a to bez udání důvodu
  • Přesto budeme rádi, když nám řeknete, proč zboží vracíte, abychom to mohli na příště vylepšit.

Dejte nám vědět, až pak zašlete zboží

  • Prosíme Vás, abyste nás nejprve kontaktovali a domluvili s námi detaily vrácení zboží.

Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu

  • Velmi nám usnadníte práci, když zboží zašlete zpět nejlépe tak, jak jste jej obdrželi.
  • Využití starého obalu je také ekologické řešení. Za to Vám předem děkujeme.

Kam balíček poslat

  • Pošlete přes Zásilkovnu - odnesete na nejbližší pobočku
    • Zvolte naši oblíbenou pobočku Gate4Kids, Kamýcká 241, Praha 6 (ID: 6242)
  • Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
    • zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
    • přepravu platíte Vy

Výměna je ZDARMA

  • První výměna zboží přes Zásilkovnu je ZDARMA (dopravu k Vám hradíme my)
  • Při vrácení celé objednávky obdržíte celou částku, kterou jste platili.
  • Pouze v případě, nedosahuje-li částečně vrácená objednávka na výhodu původního poštovného zdarma, bude Vám poštovné vůči vraceným položkám vyúčtováno.

Peníze vrátíme zpět stejnou cestou, jakou jste zaplatili

  • Jakmile k nám zboží dorazí, vše zkontrolujeme a peníze zašleme co nejdříve zpět na stejný účet, ze kterého byla objednávka uhrazena
  • Máme na to 14 dní, ale nebudeme Vás zbytečně zdržovat

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět.

Podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a také v Obchodních podmínkách.