Navštivte nás v showroomu v HOROMĚŘICÍCH u Prahy. Těšíme se na Vás!

Výměna a vrácení

  • Něco nesedlo a potřebuje některé kousky vyměnit?
  • Objednali jste více kusů na vyzkoušení a necháváte si jen ty padnoucí?
  • Vybrali jste si prostě jiné zboží nebo to doma "neprošlo"?
  • ...situací může nastat spousta a pro nás je spokojená zákaznice na prvním místě, takže:

Zboží Vám zdarma vyměníme, nebo jednoduše vrátíme peníze pokud není šance na uspokojení jiným výrobkem.

  1. Dejte nám ale prosím vědět - zavolejte nebo napište email, ať s balíčkem počítáme a víme, co s ním :)
    Žádné formuláře ani smlouvy o odstoupení od smlouvy vypisovat nemusíte. Jsme malá firma a vycházíme vstříc.
    Kontaktovat můžete Cindy +420 608 684 850
  2. Balíček pošlete přes Zásilkovnu - odnesete jej na nejbližší pobočku, kde:
    • stačí nahlásit naše číslo 981 695 67 a Vaše jméno
    • služba je zdarma, hrazena námi
  3. Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
    • zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
    • přepravu v tomto případě platíte Vy

Pro Váš přehled

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

  • Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení zboží a to bez udání důvodu
  • Přesto budeme rádi, když nám řeknete, proč zboží vracíte, abychom to mohli na příště vylepšit.

Dejte nám vědět, až pak zašlete zboží

  • Prosíme Vás, abyste nás nejprve kontaktovali a domluvili s námi detaily vrácení zboží.

Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu

  • Velmi nám usnadníte práci, když zboží zašlete zpět nejlépe tak, jak jste jej obdrželi.
  • Využití starého obalu je také ekologické řešení. Za to Vám předem děkujeme.

Kam balíček poslat

  • Pošlete přes Zásilkovnu - odnesete na nejbližší pobočku
    • řeknete naše číslo 981 695 67 a Vaše jméno.
    • služba je pro Vás zcela zdarma
  • Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
    • zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
    • přepravu platíte Vy

Poštovné zpět je ZDARMA

  • Vrácení přes Zásilkovnu máte zcela ZDARMA (dopravu zpět hradíme my)
  • Výměna zboží přes Zásilkovnu je zcela ZDARMA (dopravu tam i zpět hradíme my)
  • Při vrácení celé objednávky obdržíte celou částku, kterou jste platili včetně poštovného.
  • Pouze v případě, nedosahuje-li částečně vrácená objednávka na výhodu prvního poštovného zdarma, bude Vám poštovné vůči vraceným položkám vyúčtováno, nijak se to ale netýká poštovného zpět, které hradíme.

Peníze vrátíme zpět stejnou cestou, jakou jste zaplatili

  • Jakmile k nám zboží dorazí, vše zkontrolujeme a peníze zašleme co nejdříve zpět na stejný účet, ze kterého byla objednávka uhrazena
  • Máme na to 14 dní, ale nebudeme Vás zbytečně zdržovat

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět.

Podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a také v Obchodních podmínkách.