Obecné informace

Provozovna

Na adrese sídla firmy se nachází pouze kancelář. Proto zde nehledejte vzorkovou prodejnu.

Po předchozí telefonické dohodě však můžeme zboží připravit a zájemcům ukázat.

V takovém případě nás prosím kontaktujte.

Kdo/co je Krásná mamka.cz?

Firma Krásná mamka je registrovaná značka ve vlastnictví podnikatelského subjektu Aam Šťastný, se sídlem Komenského 916, 252 62 Horoměřice, identifikační číslo: 03505219. Na adrese sídla firmy se nachází pouze kancelář. Proto zde nehledejte vzorkovou prodejnu. Po předchozí telefonické dohodě však můžeme zboží připravit a zájemcům ukázat. V takovém případě nás prosím kontaktujte.

Bylo mi zasláno nesprávné zboží nebo objednávka nedorazila kompletní.

Pokud se taková situace stane, předem se velmi omlouváme a budeme se ji snažit napravit v co nejbližší době. Kontaktujte nás prosím na info@krasnamamka.cz.

Jak dlouho bude trvat navrácení peněz nebo výměna?

Jakmile nám zboží dorazí, vše co nejdříve vyřídíme. Peníze odesíláme zpravidla v den doručení zásilky a dáme Vám o tom vědět emailem. Vyčkejte prosím několik dní, než se vrácená částka zobrazí na Vašem účtu. Výměna pak probíhí individuálně dle dohody a skladových možností.

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu Krásná mamka?

Pokud potřebujete s čímkoliv poradit, pomoci nebo naopak chcete pomoci Vy nám vylepšit naše snažení, použijte odkaz „kontakt“. Odpovíme na každou zprávu, jen to může trvat ve vytíženém období několik dní.

Můžete také využít telefonní číslo a ozvat se nám přímo.

Mohu si oblečení někde vyzkoušet?

Na adrese sídla firmy se nachází pouze kancelář. Proto zde prosím nehledejte vzorkovou prodejnu. Po předchozí telefonické dohodě však můžeme zboží připravit a zájemcům ukázat. V takovém případě nás prosím kontaktujte.

Veškeré oblečení je vyrobeno z velmi přizpůsobivého materiálu. Máme vyzkoušeno, že například velikost S, díky velké roztažnosti materiálu, sedí na velikosti XS/S/M. Nemusíte se proto bát menších rozdílů v tabulkových velikostech.

Produktové informace

Líbí se mi zboží, ale eshop mi nenabízí výběr mé velikosti nebo preferované barvy?

Toto obvykle znamená, že Vámi vybraná velikost již není v dané barvě dostupná. U znovu objednatelných položek sortiment doplňujeme.

Většiny položek se ale týká, že nízká cena byla docílena výprodejovým jednáním s dodavatelem. Na skladě jsou tedy pouze zadané kusy a barvy.

V případě, že byste měla velký zájem o určitý typ zboží, neváhejte nás kontaktovat na info@krasnamamka.cz, kde Vám rádi prověříme možnost jejího opětovného objednání nebo doporučíme podobný produkt, který lze do příští nabídky zařadit.

Mohu si oblečení přeměřit a porovnat s tabulkou velikostí?

Ano, tabulku naleznete na záložce rozklinout „tabulka velikostí“ u většiny produktů.

Pro přibližnou představu můžete použít tabulky na této stránce:

Tabulka velikostí

Můžete mi poskytnout detailnější informace o produktech?

Maximum informací se snažíme poskytnout prostřednictvím popisu zboží. Pokud máte další dotazy, napište nám na info@krasnamamka.cz a my se budeme snažit, abychom Váš dotaz co nejdříve zodpověděli.

Objednávka

Jak mohu vytvořit objednávku?

Můžete kdykoliv přidat zboží do košíku online na krasnamamka.cz a objednávku dle instrukcí dokončit, případně nás můžete kontaktovat na info@krasnamamka.cz pro další instrukce.

Kdy bude moje objednávka vyřízena?

Naprosto rozumíme, že by bylo nejlepší mít zboží druhý den doma. Snažíme se udělat vše proto, aby Vaše objednávka byla vyřízena v co nejbližší době a informujeme Vás o tom e-mailem. Standardně odesíláme balíček do tří pracovních dnů od provedené platby. Odeslání se může zpozdit vlivem dovolené, na kterou Vás však předem upozorníme.

Mohu ještě zrušit nebo upravit svou objednávku po jejím dokončení?

Pokud je objednávka již zaregistrována, pro její storno nebo úpravu prosím kontaktujte podporu info@krasnamamka.cz.

Platba

Možnosti placení

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Vrácení zboží / reklamace

Reklamace

Na veškeré naše zboží poskytujeme dvouletou záruční dobu. Výjimkou jsou pouze vady způsobené používáním výrobku a jeho opotřebení, na něž se záruka nevztahuje. Bližší podrobnosti najdete v Obchodních podmínkách.

Vrácení / výměna zboží

Věříme, že s objednaným zbožím budete maximálně spokojeni. Pokud ovšem nastane situace, že se vloudila chyba na jedné či druhé straně, kontaktujte nás prosím na info@krasnamamka.cz s číslem Vaší objednávky a stručným popisem.

Předem upozorňujeme, že všechny navrácené produkty musí být navráceny ve stavu s možností dalšího prodeje – tedy nenošené, neprané a jinak zjevně nepoužívané a nejlépe v originálním balení.

Kam balíček poslat

  • Využijte Zásilkovnu – odneste balíček na pobočku a uveďte naše číslo: 981 695 67 a Vaše jméno (při vrácení peněz Vám naúčtujeme pouze 50 Kč poštovné)
  • Balíček pošlete doporučeně poštou na naši adresu: KRÁSNÁ MAMKA, Komenského 916, 252 62 Horoměřice. (Pro menší zásilky českou poštou doporučujeme službu “Doporučené psaní”.)
  • Využít můžete i jinou službu, vždy však sledovanou pro případ ztráty zásilky.

Zákazník (soukromá osoba) má standardně právo vrátit zboží  do 14 dnů bez udání důvodu. Bližší podrobnosti najdete v Obchodních podmínkách.

Kdy obdržím vyměněné zboží?

Výměny se obvykle snažíme vyřídit během několika pracovních dní, jakmile obdržíme vrácené zboží. Vyměnit lze pouze zboží za zboží, přičemž nejsme schopni garantovat dostupnost dalších velikostí nebo barev viz O NÁS – Sortiment. Pokud zboží v požadované velikosti či barvě na výměnu není k dispozici, budeme Vás informovat o dalším postupu.